مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 22:152020-02-27اقتصادي

تولید اقلام ضد عفونی در استان اردبیل


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: واحدهای تولیدی استان با تمام طرفیت اقلام ضدعفونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را تولید می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از استانداری اردبیل، ارژنگ عزیزی در جلسه کمیته اقتصادی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و تنظیم بازار استان اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده قرار است از ظرفیت واحدهای تولیدی استان برای تامین و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی نهایت بهره برداری شود.

وی افزود: در همین راستا توزیع الکل سفید واحد تولیدی الکل طبی آذربایجان واقع در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل از روز چهارشنبه به صورت فله در ظروف 10 و 20 لیتری آغاز شده و از روز شنبه خود این واحد و واحد تولیدی دیگر این محصول را در شیشه های یک لیتری با نظارت معاونت غذا و دارو بسته بندی و به مراکز پخش تحویل خواهند داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: یک واحد تولیدی ماسک 3 لایه نیز با همکاری اتحادیه لوازم بهداشتی و آرایشی اعلام آمادگی کرده اند با تولید سه شیفته  روزانه 10 هزار ماسک در اختیار شبکه های توزیع قرار دهند.

عزیزی تصریح کرد: همچنین یکی دیگر از واحدهای تولیدی استان آمادگی خود را برای تولید روزانه 10 تا 15 تن آنتی سپتیک بر پایه مس و TEA برای ضدعفونی اماکن عمومی اعلام داشته اند که بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید اقلام ضد عفونی در استان اردبیل

تولید اقلام ضد عفونی در استان اردبیل