مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 20:052020-02-27سياسي

از تذکر جدی فرماندار دنا به مدیران بی نظم تا تصمیمات نوروزی در نشست خدمات سفر


جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان دنا در حالی برگزار شد که فرماندار به مدیران بی نظم تذکر جدی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان دنا به ریاست پناهی فرماندار دنا و با حضور صفایی مدیرکل گردشگری، بخشداران و مدیران عضو این ستاد در محل فرمانداری شهرستان دنا برگزار گردید.

عبدلحمید پناهی فرماندار دنا اظهار کرد: امروز در جلسه ستاد سفر هستیم و ایام نوروز نزدیک است و در شهرستانی هستیم که شهر سی سخت مرکزیت آن به عنوان نگین سرسبز جنوب ایران است و به هر کجای این شهر که نگاه می کنیم جلوه ای از بهشت دیده می شود و مهمترین نقطه در حوزه گردشکری استان است.

وی گفت: در حوزه گردشکری سی سخت کارهایی انجام شده ولی همه می دانیم که برای گردشگری این شهر کافی نیست امروزه در توسعه کشورها گردشگری حوزه مهمی است و هر کشوری در گردشگری هزینه کرده قطعا چندین برابر سود دریافت کرده است.

وی عنوان کرد: مردم شهر سی سخت مردمی با فرهنگ میهمان نوازی و با علم و ادب هستند که می توانیم به واسطه گردشگری این فرهنگ را انتقال دهیم.

صفایی مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی استان هم گفت: خوشبختانه شهرستان دنا و شهر توریستی سی سخت  فرمانداری با دغدغه های  گردشگری دارد که باید از این فرصت و ظرفیت استفاده لازم را کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تذکر جدی فرماندار دنا به مدیران بی نظم تا تصمیمات نوروزی در نشست خدمات سفر

از تذکر جدی فرماندار دنا به مدیران بی نظم تا تصمیمات نوروزی در نشست خدمات سفر