مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:002020-02-27ورزشي

می توانستیم برنده باشیم / سپاهان چه موقعیتی داشت؟


سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه تیمش می توانست برنده مسابقه باشد گفت: ما سه موقعیت گل زنی داشتیم و یک پنالتی که گرفته نشد و اگر گرفته می شد حتی می توانستیم برنده بازی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرآورد اصفهان بین دوتیم سپاهان و ذوب آهن در حالی برگزار و با نتیجه یک-یک به پایان رسید که ورزشگاه فولادشهر، در پی شیوع ویروس کرونا، خالی از تماشاگر بود.

میودراگ رادولوویچ، پس از شهرآورد اصفهان در نشست خبری پیرامون اینم دیدار اظهار داشت: ما بازی سختی را از چند نظر در برابر سپاهان داشتیم.

ما روز یک شنبه بازی سختی در برابر استقلال انجام دادیم در حالی که سپاهان بازی نکرد و ما به همین دلیل زمان کافی برای ریکاوری در اختیار نداشتیم.

وی پیرامون روند بازی افزود: متاسفانه دریافت گل در دقایق ابتدایی بازی کار را برای ما سخت کرد اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و ما با در اختیار گرفتن توپ، نهایتاً به گل رسیدیم.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه ذوب آهن چند موقعیت مسلم برای گل زنی داشت افزود: علاوه بر چند موقعیت مسلم گل زنی، یک پنالتی هم بود که همه به جز داور آن را دیدند و داور برای ما نگرفت.

در بازی با استقلال نیز یک گلی دریافت کردیم که مشکوک به آفساید بود؛ باشگاه باید با فدراسیون صحبت کند و دلیل این موضوع را بپرسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانستیم برنده باشیم / سپاهان چه موقعیتی داشت؟

می توانستیم برنده باشیم / سپاهان چه موقعیتی داشت؟