مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 13:552020-02-27حوادث

توزیع بسته غذایی 72 ساعته میان سیل زدگان دلفان


سید عابدین الماسی روز پنجشنبه در گفت و کو با خبرنگار ایرنا افزود: یکهزار خانوار سیل زده در مناطق کشتارگاه، شهرداری و پشت کلانتری 11 در شهر نورآباد شناسایی شده اند و اقلام خوراکی در اختیار این خانوارها قرار می گیرد.

وی افزود: جمعیت هلال و احمر دلفان با ساماندهی 14 اکیپ امدادی در کنار مردم کار امدادرسانی و کمک رسانی را در 3 روز گذشته انجام داده است .

به گفته وی یکی از اقدامات این جمعیت با همکاری ستاد بحران برپایی 7 مرکز اسکان در 3 مسجد، 2 دبیرستان و 2 سالن ورزشی قبل از وقوع سیل بود که 250 خانوار دراین مراکز اسکان یافته اند و 150 نفر نیز بصورت موقت استفاده نمودند.

الماسی افزود: امدادگران ساماندهی شده در 14 تیم امدادی در هنگامه سیل به مردم امداد رسانی نمودند، بعد ازسیل نیز در لایروبی ،شتشویی منازل سیل زدگان مشارکت جدی داشته اند و در کنار آنان بودند.

رییس جمعیت هلال احمر دلفان بیان کرد: در هربخشداری یک نماینده ویژه به همراه یک تیم امدادی حضور داشته اند تا دراختیار بخشداران باشند تا به سیل زدگان امدادرسانی نمایند.

وی ادامه داد: امدادگران از امروز کار ارزیابی خسارات وارده را آغاز کرده اند که پس از جمع بندی به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته غذایی 72 ساعته میان سیل زدگان دلفان

توزیع بسته غذایی 72 ساعته میان سیل زدگان دلفان