مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 10:352020-02-27اقتصادي

2000 میلیاردی که سیل با خود برد/ داغ خسارات فروردین در اسفند تازه شد


برآوردهای اولیه حکایت از خسارت دو هزار میلیاردی سیلاب به زیرساخت های لرستان دارد، درحالی که هنوز داغ خسارات سیل فروردین ماه باقی است بر بار مشکلات این استان سیل زده افزوده شد.

- خرم آباد- برآوردهای اولیه حکایت از خسارت دو هزار میلیاردی سیلاب به زیرساخت های لرستان دارد، درحالی که هنوز داغ خسارات سیل فروردین ماه باقی است بر بار مشکلات این استان سیل افزوده شد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: روزهای ابتدایی سال 98 بود که وقوع سیلاب در استان لرستان شهرهای مختلف این استان از خرم آباد مرکز لرستان گرفته تا پلدختر، دلفان، کوهدشت، دورود، چگنی و … را درگیر کرد به طوری که سیلاب دوازدهم فروردین ماه 20 درصد شهر خرم آباد را فراگرفت و به زیرساخت ها و معابر اصلی شهر به ویژه پارک ها و دیواره های ساحلی خسارت جدی وارد کرد.

اما عمده خسارات سیل در شهرستان پلدختر رخ داد، بنا بر اعلام متولیان چندین هزار میلیارد تومان خسارت به زیرساخت های شهری و روستایی، محورهای مواصلاتی، منازل مسکونی، بخش کشاورزی و… وارد شد، حجم بالایی از خسارات که تاکنون همچنان جبران نشده است.

این ماجرا اما در اسفندماه نیز تکرار شد و این بار نیز خسارات بیش از دو هزارمیلیاردی به استان وارد شد تا تن رنجور زیرساخت های لرستان محروم بیش از گذشته در معرض آسیب قرار گیرد، حالا به رغم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 میلیاردی که سیل با خود برد/ داغ خسارات فروردین در اسفند تازه شد

2000 میلیاردی که سیل با خود برد/ داغ خسارات فروردین در اسفند تازه شد