مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 09:072020-02-27ورزشي

ورود تیم بسکتبال شیمیدر قم به گام دوم قهرمانی


1398 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران برای علاقه مندان به بسکتبال در قم یادآور مرحله پلی آف بازی های این لیگ در اوایل دهه 1390 است، دوره ای که تیم راه و ترابری قم در لیگ برتر حضور داشت و با بازیکنان شاخص و نامی خود حال و هوایی خاصی به ورزش قم داده بود اما عمر حضور این تیم در لیگ برتر فقط دو سال طول کشید.

قم بعد از 8 سال در پلی آف لیگ برتر بسکتبال حالا بعد از هشت سال بار دیگر قم در لیگ برتر بسکتبال دارای یک تیم است و این تیم به نام شیمیدُر جزو مدعیان قهرمانی محسوب می شود.

شیمیدُر در فصل 98 – 1397 لیگ برتر بسکتبال علاوه بر حضور در مرحله پلی آف به جمع چهار تیم مرحله نهایی این مسابقات نیز رسید اما در پایان بازی های جنجالی و پرحاشیه با تیم شهرداری گرگان از صعود به فینال بازماند و حالا از تجربه سال های اخیر حضور خود در لیگ برتر به دنبال نخستین قهرمانی است، که اگر محقق شود افتخار بزرگی برای ورزش قم به شمار می آید و قم را به سهمیه جام باشگاه های آسیا نیز خواهد رساند.

لغو بازی های معوقه شیمیدُر به دلیل شیوع کرونا به قول هادی عامری سرپرست تیم بسکتبال شیمیدُر قم، این تیم مرحله مقدماتی فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را که از نظر وی گام نخست قهرمانی بود با موفقیت و نتایج درخشان پشت سر گذاشته و حالا با صعود به مرحله پلی آف وارد گام دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود تیم بسکتبال شیمیدر قم به گام دوم قهرمانی

ورود تیم بسکتبال شیمیدر قم به گام دوم قهرمانی