مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-27اقتصادي

با محتکران و گرانفروشان اقلام بهداشتی به شدت برخورد می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت:بدنبال شیوع کرونا، حساسیت بر روی عرضه کنندگان توزیع ماسک، ژل و اسپری ضدعفونی کننده بالا رفته و با گرانفروشان و محتکران برخورد می شود.

- محمد دره وزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: روز گذشته در راستای نظارت بر بازار عرضه محصولات بهداشتی مانند ماسک، دستکش، ژل و غیره طرح مشترک بازرسی انجام شد و شاهد بودیم فروشندگان این اقلام قانون را رعایت نمی کنند و مرتکب تخلف می شوند و با چند برابر قیمت این اجناس را به مشتری می فروشند.

وی افزود: به عینه مشاهده کردیم ماسک 410 تومانی را با چندین برابر قیمت تا هشت هزار تومان و ژل ضدعفونی کننده را نیز با قیمت های غیرمتعارف 30 هزار تومان می فروشند که این نوعی سواستفاده، سوداگری و فرصت طلبی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: جدای از اینکه تخلف گران فروشی برای ما محرز است، این عمل یک کار غیرانسانی است و افرادی که چنین کاری می کنند بدون تردید دشمن مردم هستند.

دره وزمی یادآور شد: با چنین افرادی تعارف نداریم و کسانی که احتکار می کنند و یا قیمت ها را چند برابر افزایش می دهند ضمن تشکیل پرونده قضایی، به جد با آنها برخورد می کنیم و تعزیرات نیز در زمان کوتاهی برای این افراد رای صادر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با محتکران و گرانفروشان اقلام بهداشتی به شدت برخورد می شود

با محتکران و گرانفروشان اقلام بهداشتی به شدت برخورد می شود