مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 08:002020-02-27اقتصادي

سوداگران بازار، سوار بر موج کروناویروس/ هشدار جدی مسئولان قضایی


این روزها سوداگران و منفعت طلبان، سوار بر موج کرونا ویروس، با احتکار اجناس مورد نیاز مردم، از لوازم بهداشتی گرفته تا محصولات غذایی، به دنبال پرکردن جیب خود از سودهایی هستند که قطعا گریبانشان را خواهد گرفت.

- ایسنا/فارس این روزها سوداگران و منفعت طلبان، سوار بر موج کرونا ویروس، با احتکار اجناس مورد نیاز مردم، از لوازم بهداشتی گرفته تا محصولات غذایی، به دنبال پرکردن جیب خود از سودهایی هستند که قطعا گریبانشان را خواهد گرفت.

این روزها و در وانفسای همه گیری کروناویروس، آنچه بیش از بیمار شدن مردم را آزار داده و روح و روان آنان را جریحه دار کرده، افزایش چند ده برابری قیمت اقلام مختلف، از سیر و لیمو گرفته تا دارو و لوازم بهداشتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قیمت هرکیلو لیموی خارکی در شیراز به 37 تا 45 هزار تومان رسیده و میوه فروشی ها سیر که تا هفته گذشته هر کیلو هفت هزار تومان بود را به قیمت 30 تا 37 هزار تومان می فروشند؛ از هرکدام که علت را می پرسی، خود را بی تقصیر جلوه می دهند.

یکی از میوه فروشان که در بازارچه ی تحت نظارت شهرداری فعالیت دارد، در مقابل پرسش خبرنگار ایسنا در خصوص علت افزایش چند ده برابری قیمت لیمو، گفت: مگر من عامل افزایش قیمت هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوداگران بازار، سوار بر موج کروناویروس/ هشدار جدی مسئولان قضایی

سوداگران بازار، سوار بر موج کروناویروس/ هشدار جدی مسئولان قضایی