مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 06:402020-02-27بين الملل

نیش کرونا به بزرگترین زنبورداران جهان!


زنبورداران در چین که بزرگترین تولیدکننده عسل در جهان است، در شروع فصل مهم گرده افشانی بهار، به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های سفر قادر به خارج نشدن از خانه هایشان نیستند و زنبورهایشان هفته هاست بدون غذا مانده اند.

- زنبورداران در چین که بزرگترین تولیدکننده عسل در جهان است، در شروع فصل مهم گرده افشانی بهار، به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های سفر قادر به خارج نشدن از خانه هایشان نیستند و زنبورهایشان هفته هاست بدون غذا مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک زنبوردار در استان شین جیانگ واقع در شمال غربی چین به رویترز اظهار کرد که چند روز است خواب به چشمش نیامده و نگران 300 کندویی است که در حدود 200 مایلی خانه اش در جعبه های چوبی مانده اند و وی به دلیل محدودیت های سفر قادر به دسترسی به آنها نیست.

از دست رفتن فرصت گل دهی گیاهان برای زنبورها به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا به همراه کاهش جمعیت زنبورهای عسل معیشت 300 هزار زنبوردار چینی و تولید عسل و محصولاتی که برای گرده افشانی به زنبورها وابسته هستند را تهدید می کند.

انجمن علوم کشاورزی چین با تصدیق ضررهای ناشی از تدابیر مقابله با شیوع ویروس کرونا، از زنبورداران خواست اگر لازم است برای رسیدگی به زنبورهایشان تردد کنند با مقامات محلی تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیش کرونا به بزرگترین زنبورداران جهان!

نیش کرونا به بزرگترین زنبورداران جهان!