مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 19:202020-02-26اجتماعي

طوفان دید افقی ایرانشهر را به شدت کاهش داد


رییس اداره هواشناسی ایرانشهر گفت: وزش باد و گردوخاک و نفوذ گردوغبار طوفان امروز استان کرمان به ایرانشهر شعاع دید افقی در فرودگاه این شهر را به 2000 متر کاهش داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره هواشناسی ایرانشهر گفت: وزش باد و گردوخاک و نفوذ گردوغبار طوفان امروز استان کرمان به ایرانشهر شعاع دید افقی در فرودگاه این شهر را به 2000 متر کاهش داد.

مجید خواجه زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: ظهر امروز طوفان شدید گردوخاک برخی نواحی کرمان و کویر لوت را درنوردید و موجب تشکیل توده عظیم گردوغبار شد که عصر امروز به ایرانشهر رسید و شعاع دید افقی در فرودگاه این شهر را به 2000 متر کاهش داد.

وی ادامه داد: بر اساس گزاش های اداره هواشناسی کرمان، ظهر امروز طوفان گردوخاک دید افقی در این شهر را به 800 متر کاهش دید و سرعت لحظه ای باد به مرز 80 کیلومتر بر ساعت نیز رسید.

رییس اداره هواشناسی ایرانشهر افزود: هم اکنون از غلظت ذرات غبار در هوای ایرانشهر کاسته شده و انتظار می رود وزش باد در این شهر تا فردا ادامه داشته باشد.

خواجه زاده گفت: باد و گردوخاک و کاهش دید افقی در تردد در محورهای مواصلاتی ایرانشهر به ویژه ایرانشهر به بم را برای ساعاتی با اختلال همراه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان دید افقی ایرانشهر را به شدت کاهش داد

طوفان دید افقی ایرانشهر را به شدت کاهش داد