مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 09:462020-02-26اجتماعي

ابگرفتگی در جنوب تهران نداشتیم


شهردار منطقه 17 تهران با اشاره به اینکه علیرغم بارش شدید باران از روز گذشته تا کنون آب گرفتگی در معابر جنوب تهران نداشته ایم، گفت: ساخت نهرهای ویژه در این زمینه نقش مؤثری داشته است.

- محمد کلهری شهردار منطقه 17 تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تمهیدات شهرداری این منطقه جهت پیشگیری از وقوع آب گرفتگی در معابر اظهار داشت: در ماه های گذشته شناسایی نقاط آبگیر در سطح منطقه شناسایی و بیش از 10 کیلومتر نهر کانیو احداث شد.

وی افزود: در اثر این اقدام پیشگیرانه و اتصال انحار به شبکه اصلی فاضلاب از روز گذشته تا کنون علیرغم بارش پیوسته باران آب ماندگی و آب گرفتگی در معابر را نداشته ایم.

شهردار منطقه 17 تهران ادامه داد: برخی از انحار این منطقه به دلیل اینکه پیش از این در مسیر درست طراحی نشده یا فرسوده بودند کارایی لازم را نداشت که پس از شناسایی این مسأله اقدامات لازم در کوتاه ترین زمان صورت گرفت.

کلهری بیان داشت: در گذشته شهروندان در محلات مختلف مخصوصا محلات جنوبی منطقه از آب گرفتگی معابر نارضایتی زیادی داشتند ولی طی دو روز گذشته مشکلی در این زمینه نبود و آب گرفتگی گزارش نشد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 10 هزار متر نهر کانیو در محدوده 822 هکتاری منطقه 17 احداث شده تا با مشکل آب ماندگی و آب گرفتگی معابر در جنوب تهران مواجه نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابگرفتگی در جنوب تهران نداشتیم

ابگرفتگی در جنوب تهران نداشتیم