مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 08:402020-02-26اقتصادي

سیلاب مشکل خاصی برای استان مرکزی ایجاد نکرد/دبی رودخانه ها افزایش یافت


مدیر کل مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: در پی وقوع بارش های دو روز اخیر خوشبختانه سیلاب منجر به تخریب در هیچ نقطه ای از استان گزارش نشده و این استان با مشکل خاصی بر اثر سیلاب مواجه نشد.

- ایسنا/مرکزی مدیر کل مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: در پی وقوع بارش های دو روز اخیر خوشبختانه سیلاب منجر به تخریب در هیچ نقطه ای از استان گزارش نشده و این استان با مشکل خاصی بر اثر سیلاب مواجه نشد.

حمید غیاثی امروز چهارشنبه 7 اسفندماه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مجموع بارندگی های 48 ساعت گذشته بطور میانگین در نقاط مختلف استان حدود 70 میلیمتر به ثبت رسیده است که بیشترین بارش ها در شهرستان شازند 138 میلیمتر و کمترین بارندگی در شهرستان دلیجان به میزان 23.

5 میلیمتر بوده است.

وی افزود: با وجود ورود سامانه بارشی قوی و بارش های مستمر و متناوب طی دو روز اخیر خوشبختانه غیر از چند مورد آبگرفتگی و چند مورد تخریب دیوار فرسوده باغات، هیچ آسیب جدی و خسارت قابل توجهی گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: براساس آنچه که سازمان هواشناسی اعلام کرده است با عبور سامانه بارشی از آسمان استان مرکزی پیش بینی می شود بارندگی قطع شود و پدیده غالب عصر امروز رگبار پراکنده باشد و در مجموع از شدت بارش ها کاسته شده و استان مرکزی آسمانی نیمه ابری تا تمام ابری را تجربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب مشکل خاصی برای استان مرکزی ایجاد نکرد/دبی رودخانه ها افزایش یافت

سیلاب مشکل خاصی برای استان مرکزی ایجاد نکرد/دبی رودخانه ها افزایش یافت