مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 08:262020-02-26سياسي

نهبندان قابلیت تبدیل شدن به قطب معدنی شرق کشور را دارد


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: نهبندان قابلیت تبدیل شدن به قطب معدنی شرق کشور را دارد.

- مصطفی نخعی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان نهبندان و سربیشه پتانسیل های بسیار ارزشمندی در حوزه معادن و کشاورزی با توجه به محصولات استراتژیکی چون خرما، زیتون، زرشک و عناب دارد.

منتخب مردم نهبندان و سربیشه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از طرف دیگر نهبندان قطب پرورش شتر محسوب می شود که این مهم نیز در اشتغال زایی و رونق اقتصادی تأثیرگذار است.

نخعی ادامه داد: همچنین نهبندان و سربیشه جاذبه های گردشگری فوق العاده ای چون روستای دهسلم، ریگ یلان و روستای هدف گردشگری چنشت و ماخونیک را دارد.

وی گفت: اما با وجود همه این پتانسیل های ارزشمند در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه این منطقه از کاستی های فراوانی رنج می برد و این ظرفیت ها به فعلیت نرسیده است.

منتخب مردم نهبندان و سربیشه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از علل وجود این کاستی ها نبود زیر ساخت های لازم برای به فعلیت رسیدن این پتانسیل ها است.

نخعی بیان کرد: به عنوان مثال منطقه شاهکوه در حوزه معادن زیرساخت لازم در زمینه انرژی و برق ندارد که با این مسئله هر گونه صنعت فرآوری را با چالش رو به رو می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهبندان قابلیت تبدیل شدن به قطب معدنی شرق کشور را دارد

نهبندان قابلیت تبدیل شدن به قطب معدنی شرق کشور را دارد