مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 08:062020-02-26ورزشي

ستاد ساماندهی امور جوانان خاش برگزار شد


ششمین نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان خاش با محوریت برنامه ریزی اجرای برنامه های گرامی داشت هفته جوان برای سال آینده و پیگیری مصوبات به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار و در خصوص رسیدگی .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان ششمین نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان خاش با محوریت برنامه ریزی اجرای برنامه های گرامی داشت هفته جوان برای سال آینده و پیگیری مصوبات به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار و در خصوص رسیدگی به نیازهای جوانان و بانوان بحث و تبادل نظر شد.

اهمیت دادن به ورزش، تفریح و سرگرمی جوانان و بهره گرفتن از ظرفیت های موجود و گسترش ورزشهای همگانی و کوهنوردی و طبیعت گردی و غیره از مباحثی بودند که مورد بحث قرار گرفتند.

تجلیل از جوانان نمونه و بهره گرفتن از ظرفیت بوستانهای خانواده و بانوان و فعال کردن کارگروههای جوانان با هدف رسیدگی به مشکلات این قشر از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

معاون سیاسی فرماندار خاش گفت: فعالیت سمن ها ویژه بانوان و جوانان به شکوفایی استعدادها و فرهنگ سازی و معرفی توانمندی های شهرستان کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ساماندهی امور جوانان خاش برگزار شد

ستاد ساماندهی امور جوانان خاش برگزار شد