مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 05:262020-02-26سياسي

انقلابی و پاک دست باقی خواهم ماند پیگیر جدی مشکلات مردم می شوم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، لطف الله سیاهکلی از نیروی های ائتلافی بود که در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک توانست با 83 هزار رأی مردم این حوزه با رأی قابل توجهی راهی مجلس شورای اسلامی شود.

سیاهکلی که بیش از سه دهه سابقه اجرایی و مدیریتی در استان ها و سطح ملی دارد از نیروهای جسور و خوش فکری است که توانست با دادن برنامه و ایده هایی عملی و شعارهایی که مردم آن را باور کردند نظرها را به سوی خود جلب کرده و در برابر سایر نامزدها بویژه یکی از نمایندگان فعلی و شاخص استان به عنوان منتخب مردم برگزیده شد.

این نماینده منتخب مردم که هنوز چند ماهی برای حضور رسمی در مجلس فرصت دارد از روز پس از انتخاب میزبان گروه های مختلف مردم بویژه کارگرانی است که به حضور این نماینده در مجلس چشم امید دوخته اند تا شاید بتواند گره گشای مشکلاتشان باشد.

در فرصتی که پیدا کردیم در گفتگو با مهندس لطف الله سیاهکلی یکی از نمایندگان قزوین خواستیم پاسخگوی سوالات ما باشد که می تواند در روشن شدن دیدگاه های این منتخب مردم مؤثر باشد.

* آیا فکر می کردید با حضور نامزدهای شاخص بتوانید در این دوره رأی مردم را به سوی خود جلب کنید؟ سیاهکلی: واقعاً فکر نمی کردم رأی بیاورم و مورد عنایت مردم واقع شوم، امروز با کمال تواضع اعلام می کنم خود را شایسته این لطف نمی دانم و این قبا را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی و پاک دست باقی خواهم ماند پیگیر جدی مشکلات مردم می شوم

انقلابی و پاک دست باقی خواهم ماند پیگیر جدی مشکلات مردم می شوم