مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 04:452020-02-26اقتصادي

تعطیلی گمرک منطقه آزاد قشم صحت ندارد


مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد قشم از استقرار اکیپ های بهداشتی در مبادی ورودی جزیره قشم و ادامه فعالیت گمرک با هدف ترخیص کالای تجار و بازرگانان خبر داد.

- هرمز امیری شب گذشته(ششم اسفندماه) در نشستی خبری، با اعلام این خبر اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته امدادگران دفتر کنترل مراقبت های مرزی به صورت مستمر بر ورود و خروج ملوانان، ناخداها و مسافرانی وارد جزیره می شوند، نظارت دارند.

وی ادامه داد: تعطیلی و ایجاد وقفه در فعالیت گمرک منطقه آزاد قشم به علت بروز بیماری کرونا صحت ندارد و کذب است.

امیری با اشاره به حفظ نکات بهداشتی توسط پرسنل مدیریت توسعه تجارت منطقه آزاد قشم، افزود: نیروهای این مدیریت با هدف ترخیص به موقع کالای بازرگانان به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در ادامه تدابیر پیشگیرانه و در پاسخ به درخواست مردم، تا زمان کنترل بیماری و تثبیت اوضاع، اکیپ غربالگری بیماری کرونا در تمامی مبادی ورودی جزیره مستقر و تمام ورود و خروج های جزیره را مورد سنجش قرار می دهند.

به گفته امیری پرسنل کشتی ها و لنج های باری زمانی مجوز خروج از اسکله را دریافت می کنند که تیم کنترل مراقبت های مرزی سلامت آنها را تایید کرده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی گمرک منطقه آزاد قشم صحت ندارد

تعطیلی گمرک منطقه آزاد قشم صحت ندارد