مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 12:352020-02-25سياسي

خراسان رضوی از قطب های علمی کشور محسوب می شود


با توجه به نیروی انسانی خوبی که در خراسان رضوی وجود دارد، جزو قطب های ما محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، معاون علمی رییس جمهور ظهر امروز در بازدید از پارک علم و فناوری سلامت عنوان کرد: با توجه به نیروی انسانی خوبی که در خراسان رضوی وجود دارد، جزو قطب های ما محسوب می شود و ما در بازدیدهایی که انجام می دهیم کمک های زیربنایی می کنیم.

سورنا ستاری با بیان اینکه پارک علم و فناوری نسبت به چند سال پیش که بازدید کردم پیشرفت های خوبی کرده که به صورت جدی حمایت خواهیم کرد، بیان کرد: پارک ها با توجه به مزیت ها و نیروی انسانی که در استان دارد، به صورت عمومی باید مدل هایی را پیاده کند تا این توسعه را رقم بزند.

تولید محلول های ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا در پارک علم و فناوری سلامت مدیر مرکز رشد و فناوری دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در بخشی از این بازدید در رابطه با پروژه مواد ضدعفونی کننده بیان کرد: این روند از دیروز آغاز شده و اولین محموله را دیروز وارد بازار کردیم.

هادی منوری خاطرنشان کرد: ما محلول های ضدعفونی را در سه قالب الکلی، ژل و محلول های غیرالکلی مثل ید، تولید می کنیم که اگر موافقت غذا و دارو را بگیریم ظرف 48 ساعت آینده ضدعفونی کننده های یددار را هم وارد بازار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی از قطب های علمی کشور محسوب می شود

خراسان رضوی از قطب های علمی کشور محسوب می شود