مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 11:202020-02-25اقتصادي

تکمیل بزرگراه جهرم به لار 85 میلیارد اعتبار نیاز دارد


مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که بزرگراه جهرم - لار، 33 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن 85 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که بزرگراه جهرم - لار، 33 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن 85 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

جعفر زاهدی سه شنبه 6 اسفند اعلام کرد: عملیات احداث بزرگراه جهرم – لار – بندر عباس که یکی از محورهای شریانی محسوب می شود که ارتباط زمینی بین فارس و هرمزگان به طول 160 کیلومتر را ایمن کرده و مطلوبیت خواهد بخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی، زاهدی اضافه کرد: بالغ بر 53 کیلومتر از این بزرگراه در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار دارد که کل مسیر در سه قطعه توسط پیمانکاران در حال اجرا است.

او گفت: قطعه اول به طول 15 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در حال اجرا است که 12 کیلومتر آن تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: قطعه دوم به طول 25 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 25 درصدی و قطعه سوم به طول 13 کیلومتر با پیشرفت 15 درصدی همراه است و مراحل خاکبرداری، خاکریزی و احداث ابنیه فنی را طی می کند.

زاهدی خاطرنشان کرد: کل این پروژه در محدوده تحت مدیریت استان فارس، حدود 33 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بزرگراه جهرم به لار 85 میلیارد اعتبار نیاز دارد

تکمیل بزرگراه جهرم به لار 85 میلیارد اعتبار نیاز دارد