مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 08:002020-02-25اجتماعي

احتمال بارشهای سیلابی در غرب و جنوب استان اصفهان/زوش باد و طوفان در مناطق شرقی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با به کارگیری تجارب سیل بهاره، در جهت پیشگیری مخاطرات بارشهای پیش رو اقدامات لازم در مدیریت بحران استانداری اتخاذ شد.

- منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طبق پیش بینی های هواشناسی، از روز سه شنبه با استقرار جبهه هوای ناپایدار در استان اصفهان بارش هایی به صورت برف و باران خواهیم داشت که در غرب استان اصفهان بارشها قابل توجه خواهند بود.

وی افزود: پیش بینی هایی مبنی بر بارش هایی به صورت سیلابی به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان هم شده است که با استفاده از تجارب سیل بهاره تمهیدات لازم جهت پیشگیری از سیلاب اندیشیده شد.

افزایش دمای اصفهان در روز سه شنبه و کاهش دما در روز چهارشنبه مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه روز سه شنبه با افزایش دما و روز چهارشنبه با کاهش دما مواجه هستیم، تصریح کرد: جلسه بحران برای پیشگیری از سیل روز دوشنبه در استانداری برگزار شد و تمام دستگاه ذی ربط موظف شدند تا در جهت پیشگیری، کنترل جریان های احتمالی سیلابی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی بیان داشت: از فردا شاهد وزش باد و طوفان در مناطق شرق اصفهان هستیم که پلیس راه مسیرهایی را به صورت موقت مسدود خواهد کرد و پس از اتمام جریان های بادی این مسیرها بازگشایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارشهای سیلابی در غرب و جنوب استان اصفهان/زوش باد و طوفان در مناطق شرقی

احتمال بارشهای سیلابی در غرب و جنوب استان اصفهان/زوش باد و طوفان در مناطق شرقی