مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 22:052020-02-24سياسي

اختصاص 15 هکتار زمین به یادمان هفت تپه


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران گفت: با پیگیری های استانداری و سپاه کربلا 15 هکتار زمین در هفت تپه به زودی و به طور رسمی از استانداری خوزستان تحویل سپاه خواهد شد تا یادمان هفت تپه در آنجا ساخته شود.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگی منطقه هفت تپه در سال 64 در اختیار لشکر 25 کربلا قرار گرفت و برای ساماندهی، سازماندهی و پشتیبانی لشکر با کمک مردم مازندران، سپاه، فرماندهان لشکر 25 کربلا، پیشکسوتان و رزمندگان سنگرها و پشتیبانی سنگری ساخته شده است.

هفت تپه در آن زمان چندین بار مورد بمباران شدید رژیم بعثی عراق قرار گرفت مازندران در این منطقه تعداد زیادی شهید داد؛ 72 شهید، گلستان 14 شهید، کهگیلویه و بویراحمد 12 شهید و سمنان 40 شهید تقدیم کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با عنوان اینکه این عقبه باعث شد که به فکر احیای هفت تپه بیفتیم، خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته پیشکسوتان و لشکر 25 کربلا این منطقه شد و با کمک سپاه کربلا 6 سالی است که هفت تپه رونق گرفته و بازدیدهای راهیان نور را در پیک کار داریم.

عبدالله ملکی با بیان اینکه کارهای فرهنگی در زمان پیک راهیان نور برای معرفی این منطقه کافی نیست، تصریح کرد: تلاش ما برای احیای هفت تپه نتیجه داد و ستاد مردمی احیای هفت تپه شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 15 هکتار زمین به یادمان هفت تپه

اختصاص 15 هکتار زمین به یادمان هفت تپه