مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 13:152020-02-24فرهنگي

با هنرمندان جوان جشنواره تجسمی فجر؛ از «شلال شلال» تا «نردبان ترقی یک گاو»


یک هنرمند مجسمه ساز که با اثر «نردبان ترقی یک گاو» در بخش طوبی زرین دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر حضور دارد، درباره نامگذاری اثرش گفت: - خبرگزاری فارس - گروه هنر: همانند سالهای گذشته، امسال هم هنرمندان جوان هنرهای تجسمی، با ارائه آثارشان در بخش طوبی زرین دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، مهارت خود را در خلق آثار بدیع و جریان ساز می آزمایند‎.

‎ محمود آزادنیا کارتونیست و نقاشی است که دو اثر از او در بخش های کاریکاتور و نقاشی ‏دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به نمایش درآمده است‎.

‎ این هنرمند درباره حضور خود در این رویداد به فارس گفت: برای ششمین بار است که در جشنواره ‏هنرهای تجسمی فجر شرکت کرده ام.

یک دوره به عنوان نفر اول و یک دوره هم به عنوان ‏نفر دوم رشته کاریکاتور انتخاب شدم، در سالی که کل جشنواره هنرهای بین رشته ای بود ‏منتخب بخش چیدمان بودم‎.

‎ آزادنیا درباره موضوع مجموعه نقاشی خود در جشنواره گفت: 3 فریم از مجموعه ای که ‏ارائه کرده ام بر اساس نور و سایه خلق شده است، قصدم این بود که بگویم این حجم زیاد از ‏تیرگی باعث می شود که نور بیشتر دیده شود‎.

‎ * رضایتمندی یک بانوی سرامیست از آثار بخش سرامیک مریم نیستانی که برای اولین بار در بخش سرامیک و جشنواره هنرهای تجسمی فجر شرکت ‏کرده است، درباره نمایشگاه طوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هنرمندان جوان جشنواره تجسمی فجر؛ از «شلال شلال» تا «نردبان ترقی یک گاو»

با هنرمندان جوان جشنواره تجسمی فجر؛ از «شلال شلال» تا «نردبان ترقی یک گاو»