مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 08:452020-02-24اقتصادي

برای تبدیل کرمانشاه به یکی از قطب های تولید پوشاک برنامه داریم


معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: روی تبدیل کرمانشاه به یکی از قطب های تولید پوشاک کشور تمرکز کرده ایم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: روی تبدیل کرمانشاه به یکی از قطب های تولید پوشاک کشور تمرکز کرده ایم.

هدایت حاتمی در جلسه زنجیره ارزش حوزه پوشاک با اشاره به تمرکز استان بر روی زنجیره های ارزش در حوزه های مختلف، اظهار کرد: یکی از اهداف ما در حوزه صنعت، تکمیل زنجیره ارزش در حوزه پوشاک و تبدیل کرمانشاه به یکی از قطب های حوزه پوشاک است که در همین راستا تاکنون چند کارگاه تولید پوشاک راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما روی تقویت کارگاه های موجود و ایجاد کارگاه های جدید متمرکز شده، افزود: در این رابطه، تقویت بخش خصوصی به عنوان یکی از راهکارهای اساسی که می تواند ما را در تحقق دو هدف تقویت تولید و ایجاد اشتغال پایدار کمک کند در اولویت قرار دارد و از هرگونه سرمایه گذاری در این حوزه استقبال و حمایت می کنیم.

معاون استاندار کرمانشاه اظهار کرد: چشم انداز ما این است که با برنامه ریزی هایی که داریم به یکی از قطب های مهم تولید پوشاک در کشور تبدیل شویم و بر همین اساس، ایجاد مجموعه کارگاهی در بخش پوشاک را در دستور کار قرار داده ایم تا بتوانیم قطب شدن استان را در این حوزه تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تبدیل کرمانشاه به یکی از قطب های تولید پوشاک برنامه داریم

برای تبدیل کرمانشاه به یکی از قطب های تولید پوشاک برنامه داریم