مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 07:362020-02-24فرهنگي

بازیگر زن سریال آرایشگاه زیبا: بازی در برخی نقش ها برای من زشت است


خیلی وقت است که در هیچ کاری بازی نکرده ام، البته این را بگویم که خودم خواستم در هیچ فیلمی بازی نکنم، زمانی پیشنهاد زیاد داشتم که اکثریت آنها را به دلیل کیفیت بد فیلمنامه و نقش سطحی رد کردم.

- ، پری امیرحمزه درباره آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: خیلی وقت است که در هیچ کاری بازی نکرده ام، البته این را بگویم که خودم خواستم در هیچ فیلمی بازی نکنم، زمانی پیشنهاد زیاد داشتم و اکثریت آنها را به دلیل کیفیت بد فیلمنامه و نقش رد کردم، واقعیت آنقدر پیشنهادات را رد کردم که شاید کارگردانان فکر کردند که من دیگر نمی خواهم کار کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: پیشنهادات زیادی طی سالهای گذشته داشتم اما نقش ها به شکلی نبودند که خودم دوست داشته باشم در آنها به ایفای نقش بپردازم، بازیگری هم نیستم که الکی به پیشنهادات نه بگویم اما به واقع بازی در برخی فیلم ها برای من زشت است.

بازیگر سریال کارگاه شمسی فیلمنامه را مهمترین عامل پذیرش نقش دانست و افزود: به طور معمول وقتی به من برای بازی زنگ می زنند در ابتدا برای رعایت احترام فیلمنامه را درخواست می کنم و آن را می خوانم، اما متاسفانه طی ماه ها و سالهای گذشته فیلمنامه هایی پیشنهاد شده که بازی نکردن در آنها خیلی بهتر از ایفای نقش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر زن سریال آرایشگاه زیبا: بازی در برخی نقش ها برای من زشت است

بازیگر زن سریال آرایشگاه زیبا: بازی در برخی نقش ها برای من زشت است