مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:352020-02-24سياسي

سومین جلسه دادگاه روح الله زم برگزار شد


سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده روح الله زم امروز (دوشنبه) 5 اسفندماه در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

- سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده روح الله زم امروز (دوشنبه) 5 اسفندماه در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسات اول و دوم رسیدگی به پرونده روح الله زم 21 و 27 بهمن 1398 در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شده بود.

22 مهرماه سال 98 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از دستگیری روح الله زم سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب آمدنیوز خبر داد.

اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در 30 مهرماه سال 98 درباره اینکه در فضای مجازی ادعاهایی مطرح شده که افرادی از ریاست جمهوری و قوه قضاییه با روح الله زم و آمدنیوز در ارتباط بودند و دستگیر شدند، آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: لازم است بار دیگر از این اقدام هوشمندانه، دقیق، اطلاعاتی و عملیات فریبی که سربازان گمنان امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه انجام دادند، تشکر کنم.

تا امروز غیر از خود روح الله زم فرد دیگری از بخش های مختلف چه در دولت و چه در قوه و چه در نیروهای مسلح بازداشت نشده است و بی جهت گمانه زنی نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جلسه دادگاه روح الله زم برگزار شد

سومین جلسه دادگاه روح الله زم برگزار شد