مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:302020-02-23اقتصادي

بحران ملخ ها نیازمند مشارکت همگانی است


معاون سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: با توجه به گستردگی ورود ملخ و حجم بالای آن و همچنین مناطق گسترده درگیر آلودگی لازم است که دستگاه های مختلف کمک کنند، - ایسنا/بوشهر معاون سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: با توجه به گستردگی ورود ملخ و حجم بالای آن و همچنین مناطق گسترده درگیر آلودگی لازم است که دستگاه های مختلف کمک کنند، هر چقدر بتوانیم در اسفندماه کانون های ملخ را از بین ببریم باعث می شود جمعیت سطح اصلی خسارت در اردیبهشت ماه کاهش یابد.

خسرو عمرانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آغاز فاز دوم حمله ملخ ها اظهار کرد: بر اساس پیش بینی ها و اعلام سازمان حفظ نباتات اعلام شده بود که ملخ های مهاجر بین 4 تا 5 سال مهمان ما خواهند بود؛ بنابراین تیر ماه و پس از پایان فصل مبارزه با ملخ ها در کشور حضور این ملخ ها را نداشتیم.

فاز دوم مبارزه از آبان ماه شروع شد که ملخ های برگشتی از هند و پاکستان اواسط آبان ماه وارد سیستان و بلوچستان شده و در ادامه هم از پاکستان و هند و هم از عمان و یمن به هرمزگان آمده و سپس از شبه جزیره عربستان و حاشیه خلیج فارس وارد استان هرمزگان و در نهایت به بوشهر رسید.

وی با بیان اینکه حمله ملخ های مهاجر از عصر پنج شنبه اول اسفندماه به استان بوشهر آغاز شده است، افزود: ضمن اینکه کانون های آلوده سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران ملخ ها نیازمند مشارکت همگانی است

بحران ملخ ها نیازمند مشارکت همگانی است