مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:452020-02-23اجتماعي

مراکز اقامتی استاندارد شهرستان سقز ظرفیت اسکان 380 نفر را دارند


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سقز گفت: مراکز اقامتی و رفاهی استاندارد در این شهرستان ظرفیت پذیرش 380 نفر را دارند.

- صلاح نصراللهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان سقز در راستای پذیرش گردشگر، گفت: این شهرستان ظرفیت ها و اماکن گردشگری و تاریخی زیادی است و منطقه مستعدی برای پذیرش گردشگر است.

وی ادامه داد: شهرستان سقز با داشتن جاذبه های فراوان تاریخی همچون کاخ دژ باستانی زیویه، حمام تاریخی حاجی صالح، مساجد تاریخی دومناره، شیخ مظهر، ترجان و تمبربیگدارای ظرفیت های خوبی برای پذیرش مسافران نوروزی است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گررشگری سقز بیان کرد: عمارتهای تاریخی کمانگر و فیض الله بیگی و همچنین جاذبه های طبیعی همچون رودخانه زیبای زرینه رود، رودخانه جغتو، دریاچه سد شهید کاظمی و کوهستانهای سر سبز از دیگر ظرفیت های این شهرستان برای پذیرش گردشگر در طول سال به ویژه ایام نوروز است.

وی با اشاره به ارتقاء زیرساخت های این شهرستان برای پذیرش مسافر و گردشگر، افزود: در حال حاضر در این شهرستان 9 واحد اقامتی استاندارد و مجاز شامل 5 هتل و 4 مهمانپذیر با قابلیت اسکان و پذیرایی روزانه 380 نفر مشغول فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز اقامتی استاندارد شهرستان سقز ظرفیت اسکان 380 نفر را دارند

مراکز اقامتی استاندارد شهرستان سقز ظرفیت اسکان 380 نفر را دارند