مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-23سياسي

شیوا قاسمی پور رکوردشکنی کرد 4 مدیر سابق کردستانی نماینده شدند


گروه استان ها: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار و با حضور پرشور مردم در صحنه، تکلیف چهار حوزه انتخابیه در دور اول مشخص شد و حوزه انتخابیه بیجار نیز با حضور 2 داوطلب به دور دوم کشیده شد.

در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران و در میان 29 داوطلب باقی مانده در رقابت، در نهایت مهدی فرشادان، نماینده مجلس دهم و محسن فتحی به عنوان یکی از جوان ترین داوطلبان این دوره از انتخاباتی راهی مجلس شورای اسلامی شدند.

در این حوزه انتخابیه سید احسن علوی، نماینده مجلس های نهم و دهم مردم در مجلس شورای اسلامی از راهیابی مجدد به مجلس شورای اسلامی باز ماند و چهره های مطرح دیگری همچون مرتضی زرین گل و حامد قادرزاده نیز از کسب رأی لازم برای حضور در بهارستان ناکام ماندند.

سید مهدی فرشادان و محسن فتحی 2 نماینده منتخب حوزه های انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران در مرحله اول بررسی صلاحیت ها از سوی هیأت اجرایی با ردصلاحیت مواجه شدند که سید مهدی فرشادان از سوی هیأت نظارت استانی تایید صلاحیت شد ولی محسن فتحی روز 21 بهمن ماه با تأیید صلاحیت مواجه شد.

سید مهدی فرشادان در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی در لیست اصلاح طلبان قرار گرفت و وقتی راهی مجلس شورای اسلامی شد، خود را مستقل معرفی کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوا قاسمی پور رکوردشکنی کرد 4 مدیر سابق کردستانی نماینده شدند

شیوا قاسمی پور رکوردشکنی کرد 4 مدیر سابق کردستانی نماینده شدند