مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 21:062020-02-22اقتصادي

آزادی 228 مددجو محکوم مالی یزد در سال جاری


اسلام افشون در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال جاری برای آزادی 228 نفر از محکومان مالی جرایم غیرعمد بالغ بر 828 میلیارد ریال نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان بالغ بر 60 میلیارد ریال از این مبلغ پرداخت شد.

وی عنوان کرد: به همت اعضای کمیته صلح و سازش این ستاد حدود 768 میلیارد ریال از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ شد و بقیه این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 60 میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 228 نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد افزود: در بهمن ماه سال جاری 44 مددجوی جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند که برای رهایی آنها 195 میلیارد ریال نیاز بود که 177 میلیارد ریال از این مبلغ از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ شد و بقیه این مبلغ نیز از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 18 میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 44 نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم شد.

افشون بیان کرد: از تاریخ اول تا هجدهم اسفند ماه سال جاری که با میلاد مولای متقیان امام علی (ع) مصادف شده، طرح همای رحمت برای آزادی مددجویان جرایم غیرعمد در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 228 مددجو محکوم مالی یزد در سال جاری

آزادی 228 مددجو محکوم مالی یزد در سال جاری