مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 09:062020-02-22اقتصادي

حمله ملخ ها به استان بوشهر/ پیش بینی سه برابری سطح مبارزه نسبت به سال گذشته


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: موج جدید حمله ملخ های صحرایی به استان بوشهر از عصر روز پنجشنبه اول اسفند ماه 9 شهرستان این استان را درگیر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، خسرو عمرانی پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران از حمله ملخ ها به استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت:  سال گذشته به جز عسلویه و کنگان سایر شهرستان های این استان شامل بوشهر، دشتستان،جم، دیر، دشتی، تنگستان، گناوه و دیلم به ملخ آلوده شدند، اما امسال همه شهرستان ها به جز دیلم آلوده شده است.

 معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه سال گذشته دسته های ملخ تنها در عرصه های طبیعی استان بوشهر وارد شدند و 104 هزار هکتار آلوده شدند، عنوان کرد: امسال علاوه بر عرصه های طبیعی در زمین های زراعی و باغی وارد شده و پیش بینی می شود با توجه به هجوم ملخ ها سطح مبارزه سه برابر سال گذشته باشد.

وی از آغاز عملیات پایش از روز گذشته  در استان خبرداد و افزود: به اندازه کافی سم تامین و توزیع و افزون براین هماهنگی دو هواپیمای سمپاش و 9 دستگاه سمپاش یو ال وی تامین شده است.

عمرانی با اشاره به تشکیل ستاد بحران استان بوشهر و سازمان جهاد کشاورزی و آماده باش همه نیروها، گفت: با توجه به اینکه ملخ ها رفتار متغیری دارند و در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله ملخ ها به استان بوشهر/ پیش بینی سه برابری سطح مبارزه نسبت به سال گذشته

حمله ملخ ها به استان بوشهر/ پیش بینی سه برابری سطح مبارزه نسبت به سال گذشته