مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 20:052020-02-21ورزشي

رای دانشجویان، رای به عزت و سربلندی ایران است


معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد شامگاه جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: حضور چشمگیر و آگاهانه مردم به خصوص قشر دانشجو در انتخابات، در تعیین سرنوشت کشور اثرگذار است.

دکتر حمید رضا طاهری افزود: دانشجویان نیز به عنوان فرزندان این سرزمین با حضوری پرشور در این انتخابات دِین خود را نسبت به انقلاب، نظام و خانواده معظم شهدا ادا می کنند.

وی ادامه داد: برهمین اساس دانشگاه فردوسی مشهد برای دسترسی آسان تر دانشگاهیان و جامعه دانشجویی در این دوره انتخابات، با هماهنگی انجام شده، چهار شعبه اخذ رای در سه مکان شامل، سالن ورزشی کوثر برای بانوان، اداره رفاه دانشجویان برای مردان و همچنین ساختمان مجتمع کانون های فرهنگی را بانوان و مردان به عنوان حوزه انتخابیه دایر کرد.

صندوق های اخذ رای متناسب با پراکنش جمعیت در نظر گرفته شده است و بر همین اساس چهار صندوق اخذ رای در دانشگاه فردوسی مشهد استقرار یافته است.

بازرس ویژه وزارت کشور در شهرستان مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در بازدید از بیش از 40 صندوق اخذ رای در نقاط مختلف شهر مشهد، شاهد استقبال بی نظیر مردم بوده ایم.

محمدرضا اورانی افزود: صندوق های اخذ رای متناسب با پراکنش جمعیت در نظر گرفته شده است و بر همین اساس چهار صندوق اخذ رای در دانشگاه فردوسی مشهد استقرار یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای دانشجویان، رای به عزت و سربلندی ایران است

رای دانشجویان، رای به عزت و سربلندی ایران است