مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:552020-02-21سياسي

انتخابات هگمتانه رنگین کمان وفاداری


روز موعود رسید، روز انتخاب؛ روزی که عصاره و چکیده ای از فرهنگ و فضیلت هگمتانه راهی خانه ملت می شود.

سهم کهن دیار همدان از چیدمان خانه ملت 9 صندلی است و مردم امروز از میان 140 نامزد باقی مانده در کارزار انتخابات، باید بهترین و لایق ترین ها را برای نشستن بر این صندلی ها انتخاب کنند.

مردم زمان کافی برای شناخت افراد لایق و بهتر را داشتند و نامزدها هم با صدها تاکتیک و ترفند مجاز و غیرمجاز سعی کردند برتری خود را به رخ بکشند و رقبایشان را از میدان بیرون کنند.

اما مردم در میان این هیاهوی رنگ ها، حزب ها و شعارها هوشیارتر شدند تا تصمیم درست و عاقلانه بگیرند به طوریکه از لحظه نواخته شدن زنگ رای گیری در یک هزار و 278 شعبه اخذ رای آمده شده در استان همدان حاضر شدند و مدام صف های مشارکت پر و خالی می شود.

حضور مشتاقانه رای اولی ها جوانان، میانسالها، سالمندان، کاسب، کارمند و کارگر همه آمده اند و تشخیص اینکه استقبال کدام گروه و دسته از مردم بیشتر از دیگران است امکان پذیر نیست.

جوانانی که تازه به سن قانونی رسیده و برای نخستین بار رای و نظرشان برای سرنوشت شهر و دیارشان اهمیت یافته است بعضی از آنها به تقلید از پدر و مادرها، برخی هم دستخوش شعارهای انتخاباتی و تعدادی هم به گفته خودشان پس از تحقیق و پرس و جو به انتخاب رسیده اند و نام یکی از نامزدها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات هگمتانه رنگین کمان وفاداری

انتخابات هگمتانه رنگین کمان وفاداری