مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:052020-02-21سياسي

استقرار صندوق های سیار در روستاهای دارای 2500 خانوار تا زمان حضور مردم


معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی، گفت: در بحث صندوق های سیار، روستاهایی که بالای 2هزار و 500 خانوار دارند تا زمانی که مردم هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امیر مرتضوی در حاشیه بازدید از فرمانداری در جمع خبرنگاران، ضمن تشکر از حضور مردم شریف خراسان رضوی در انتخابات، اظهار کرد: بنده از صبح در 30 حوزه رأی گیری حضور داشتم و طی صحبتی که با هیأت های بازرسی و نمایندگان فرماندار داشتیم، خوشبختانه مشکلاتی که بعضاً در ریاست جمهوری وجود داشت در این دوره به حداقل رسیده است.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکه مشکلات جزیی مانند احراز هویت به دلیل ضعیف بودن سرعت اینترنت وجود داشت، خاطرنشان کرد: این مشکل در ابتدای صبح رفع شده و مشکل تعرفه نداشته ایم.

وی افزود: در بحث صندوق های سیار، روستاهایی که بالای 2هزار و 500 خانوار دارند تا زمانی که مردم هستند، صندوق های سیار در آن مکان ها مستقر است.

مرتضوی تصریح کرد: خوشبختانه با حضور تمامی دستگاه ها تخلفات و جرایم به حداقل رسیده، در صورت گزارش سریعاً پیگیری می شود، در تلاشیم تا پیشگیری حداکثری و برخورد حداقلی داشته باشیم.

انتهای پیام/ 70058


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار صندوق های سیار در روستاهای دارای 2500 خانوار تا زمان حضور مردم

استقرار صندوق های سیار در روستاهای دارای 2500 خانوار تا زمان حضور مردم