مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:552020-02-21سياسي

ملت ایران در حال رقم زدن حماسه دیگری هستند


ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع امام شافعی (رض) کرمانشاه، با قدردانی از حضور باشکوه مردم در این دوره از انتخابات و با دعوت از افرادی که تاکنون رای نداده اند، افزود: افرادی که به عنوان نماینده مردم وارد مجلس می شود بار سنگین مسوولیت بر دوش آنها می افتد که باید مردم و خدمت به آنان را هیچگاه فدای منافع شخصی خود نکنند.

او خطاب به افرادی که به مجلس راه پیدا می کنند گفت: این افراد باید بدانند که مردم رکن و اساس کشور هستند و بی توجهی به آنها زیان و خسارت را هم برای شخص و هم کشورمان به دنبال می آورد.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های خود به موضوع نماز و آثار و برکات آن پرداخت و گفت: نماز که به عنوان یک عبادت بر مومنان واجب شده است پدیده ای مهم و تاثیر گذار است که توجه به آن برکات فراوان و بی توجهی به آن مشکلات و عواقبی در پی دارد.

ماموستا محمدی افزود: کسانی که از نماز دوری کرده و یا در انجام این فریضه سستی به خرج می دهند موجب از بین بردن برکت در زندگی، عدم استجابت دعا، بی بهره شدن از دعای صالحان و اجر و پاداش الهی و تنهایی در روز بلایا و مصیبت می شوند.

وی از دیگر عواقب دوری از نماز را گرفتاری در روز قیامت، شدت و سختی در مرگ، غضب پروردگار و عذاب جهنم نام برد و گفت: در مقابل آن نماز به موقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در حال رقم زدن حماسه دیگری هستند

ملت ایران در حال رقم زدن حماسه دیگری هستند