مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 10:302020-02-21سياسي

اثر انگشت در شعب اخذ رأی آمل حذف شد


رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان آمل گفت، الزام اثر انگشت بر تعرفه رأی حذف شده و این موضوع به تمامی شعب اخذ رأی گیری در سطح شهرستان اعلام شد.

- سیدجعفر رسولی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: حذف ثبت اثر انگشت بر تعرفه رأی برای برخی مسائل بهداشتی و امنیتی اعلام شده بود و به تمامی شعب اخذ رأی درسطح حوزه انتخابیه شهرستان اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد: حذف اثر انگشت هیچ تداخلی در فرآیند رأی گیری ایجاد نخواهد کرد و آرای مردم در نهایت امنیت و سلامت اخذ می شود.

فرماندار آمل، با اشاره به حضور چشمگیر مردم در ساعات اولیه در پای صندوق رأی گفت: حضور مردم در پای صندوق های رأی نشان دهنده اعتماد آنان به نظام است.

رسولی ادامه داد: همانطور که پیش بینی می شد ملت بزرگ ایران و مردم شهرستان آمل در همان مراحل آغازین رأی گیری پای صندوق رأی حاضر شدند تا بار دیگر حماسه سازی کنند.

وی گفت: با وجود تبلیغات وسیع دشمنان مبنی بر شرکت نکردن مردم در این دوره از انتخابات، حضور یکپارچه و چشمگیر مردم در ساعات اولیه انتخابات نشان داده که تبلیغات انان در میان مردم کارساز نیست.

فرماندار آمل هم با بیان اینکه انتخابات یکی از آرمان های ملت ایران است و همه باید از آن حمایت کنند، گفت: بسیاری از تحولات مهم سیاسی و اجتماعی در جامعه با انتخابات رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر انگشت در شعب اخذ رأی آمل حذف شد

اثر انگشت در شعب اخذ رأی آمل حذف شد