مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-21اقتصادي

معافیت مسکن اولی ها و خانه های نوساز از مالیات بر عایدی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو محمدعلی دهقان معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص لایحه پیشنهادی وزارت اقتصاد برای دریافت مالیات بر عآیدی سرمایه مسکن گفت، - معاون اقتصادی وزیر اقتصاد با ارائه توضیحاتی در خصوص طرح پیشنهادی وزارت اقتصاد برای مالیات بر عایدی مسکن گفت: مسکن اولی ها و خانه های نوساز در این لایحه از مالیات معاف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو محمدعلی دهقان معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص لایحه پیشنهادی وزارت اقتصاد برای دریافت مالیات بر عآیدی سرمایه مسکن گفت، پیشنهاد وزارت اقتصاد برای اصلاح قانون فعلی مالیات بر عایدی سرمایه است.

این پیشنهاد هنوز در ابتدای مراحل بررسی قرار دارد و در ادامه این روند باید در دولت مورد بررسی قرار گیرد و پس از آن در مجلس بررسی خواهد شد، در نتیجه برای تبدیل این پیشنهاد به قانون و اجرایی شدن آن زمان زیادی باقی مانده است.

وی گفت، این قانون برای همه دوره ها نوشته می شود نه برای یک دوره خاص که در آن یک جهش بزرگ در قیمت مسکن وجود داشته است، ضمن اینکه در هر صورت بخشی از این افزایش قیمت مسکن متناسب با رشد تورمی بوده که در جامعه اتفاق افتاده است؛ بنابراین ما نمی توانیم از تورم مالیات بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت مسکن اولی ها و خانه های نوساز از مالیات بر عایدی

معافیت مسکن اولی ها و خانه های نوساز از مالیات بر عایدی