مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 05:352020-02-21سياسي

نهاد انتخاباتی بولیوی جلوی کاندیداتوری مورالس برای سنا را گرفت


هیات انتخاباتی بولیوی اعلام کرد که رییس جمهور سابق این کشور واجد شرایط شرایط شرکت در انتخابات ماه مه برای کاندید شدن در پست سنا نیست.

- هیات انتخاباتی بولیوی اعلام کرد که رییس جمهور سابق این کشور واجد شرایط شرایط شرکت در انتخابات ماه مه برای کاندید شدن در پست سنا نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سالوادور رومرو، رییس این هیات انتخاباتی گفت، اوو مورالس، رییس جمهوری سابق بولیوی شرایط لازم برای کاندیدا شدن در این سمت را از سوی حزب جنبش برای سوسیالیسم ندارد که در حال حاضر در نظرسنجی ها پیشرو است.

وی ادامه داد، متوقف کردن تلاش های مورالس برای کاندیداتوری به دلیل این است که وی به صورت دائم در بولیوی سکونت ندارد و گفت: این تصمیم، قابل تجدیدنظر نیست.

رییس جمهوری سابق بولیوی در توییتر نوشت، برای به دست گرفتن پست در سنا شرایط لازم را دارد و این اقدام علیه کاندیداتوری اش با هدف تضعیف حزبش است.

مورالس نوامبر گذشته میلادی و پس از آن کناره گیری کرد که انتخابات ریاست جمهوری مناقشه برانگیز 20 اکتبر با اعتراضات گسترده روبرو شد و در پی روی گردانی نیروهای مسلح از مورالس، وی مجبور شد پس از 14 سال زمامداری بر کشور، از سمتش کناره گیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد انتخاباتی بولیوی جلوی کاندیداتوری مورالس برای سنا را گرفت

نهاد انتخاباتی بولیوی جلوی کاندیداتوری مورالس برای سنا را گرفت