مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 05:162020-02-21سياسي

زنگ انتخابات در ایلام به صدا درآمد


قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نخستین دقایق آغاز رای گیری به همراه رییس ستاد انتخابات استان ایلام با حضور در شعبه 68 بخش مرکزی شهر ایلام در دبستان توحید رای خود را به صندوق انداخت و انتخابات به صورت رسمی در استان ایلام آغاز شد.

554 شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در نقاط مختلف استان ایلام در هر دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران فرآیند اخذ رای از واجدان شرایط را انجام می دهند.

از این تعداد شعب اخذ رای 347 شعبه متعلق به حوزه انتخابیه شمال استان شامل 238 شعبه ثابت و 109 شعبه سیار است.

افزون بر 2 هزار نفر ناظر روند نظارت بر انتخابات استان را بر عهده دارند و در حوزه انتخابیه دهلران هم 207 شعبه شامل 143 شعبه ثابت و 64 شعبه سیار برای جمع آوری آرای مردم دایر می شود.

450 هزار و 565 تعرفه انتخابات فردا دوم اسفندماه برای تمام شعب ثابت و سیار استان برای دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران در نظر گرفته شده است.

20 هزار نفر از واجدان شرایط اخذ رای کسانی هستند که برای اولین بار می خواهند در یک همه پرسی سیاسی شرکت کنند و بلوغ سیاسی خود را محک بزنند.

در انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی 27 نفر برای کسب 2 کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه ایلام و 18 نفر هم برای یک کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه دهلران با هم به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ انتخابات در ایلام به صدا درآمد

زنگ انتخابات در ایلام به صدا درآمد