مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 09:552020-02-20حوادث

خاطره له شدن پاسداران در پاسداران را چه کسی خواهد شست؟


دو سال از غائله دراویش گنابادی گذشت؛ غائله ای که به پرپر شدن 4 جوان 20 ساله مان در دل گران قیمت ترین خیابان تهران یعنی پاسداران منجر شد.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس - مریم عرب انصاری: درست دو سال پیش بود 30 بهمن 96؛ حوالی غروب، در محله پاسداران تهران غائله ای به وقوع پیوست؛ آشوبی که به خون نشست و جان چهار تن از جوانان ما را گرفت.

فتنه ای که به واسطه سبیل دارانی که خود را مرد می نامیدند و اما نامرد بودند رقم خورد؛ آشوب گرانی به نام دراویش فرقه نورعلی تابنده ؛ دراویشی که چند روزی بود که در پاسداران می آمدند و می رفتند، به هم می ریختند، رجزخوانی می کردند و خط و نشان می کشیدند.

.

آمدند و رفتند و بر سر پلیس فریاد زدند، خط و نشان کشیدند، فرصت تعیین کردند، چوب و چماق کشیدند، تیزی زدند و مامورش را زیرگرفتند و مغزش را با آسفالت کف خیابان یکی کردند.

پلیس هم آنجا ایستاد، باید می ایستاد ؛ سلاحی نداشت جزگاز اشک آور و باتوم؛ اما قد خم نکرد.

پلیس در پاسداران تهران خون داد، جان داد و ایستاد با سوسکی،گاز اشک آ ور و باتوم در برابر دراویش تا دندان مسلح، از چوب و چماق و شلنگ های میخ زده گرفته تا سنگ و آجر و تیزی و تفنگ.

  چهار فرزند 20 ساله این مملکت را مظلومانه و غریبانه در دل گران قیمت ترین خیابان تهران له کردند و رفتند بدون هیچ ترسی، واهمه ای و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره له شدن پاسداران در پاسداران را چه کسی خواهد شست؟

خاطره له شدن پاسداران در پاسداران را چه کسی خواهد شست؟