مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 09:102020-02-20سياسي

سازماندهی 97 شعبه اخذ رأی و 2500 نیروی انسانی برای انتخابات در بروجن


فرماندار بروجن با بیان اینکه 97 شعبه اخذ رأی در شهرستان بروجن پیش بینی شده است، گفت: از این تعداد 84 شعبه ثابت و 13 شعبه سیار است.

- مسعود ملکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه 97 شعبه اخذ رأی در شهرستان بروجن پیش بینی شده است، گفت: از این تعداد 84 شعبه ثابت و 13 شعبه سیار است.

فرماندار بروجن با اشاره به اینکه 70 شعبه شهری و 27 شعبه مربوط به مناطق روستایی است، افزود: در حوزه فرعی بلداجی 19 شعبه و در حوزه فرعی گندمان 21 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته ایم و مابقی شعب مربوط به بخش مرکزی شهرستان است.

وی اظهار داشت: در مجموع دو هزار و 500 نیروی انسانی در قالب نیروهای نظارتی، امنیتی و هیأت های اجرایی برای برگزاری انتخابات در بروجن سازماندهی شده اند.

ملکی با بیان اینکه از مردم متمدن و آگاه بروجن تقاضا دارم با حضور پرشور خود در انتخابات افتخارآفرینی کنند، خاطرنشان کرد: مردم بروجن همواره چه در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و چه در عرصه های مختلف با حضور حداکثری خود از نظام اسلامی حمایت کرده اند.

فرماندار بروجن با اشاره به اینکه مشارکت مردم شهرستان بروجن در آخرین انتخابات 75 درصد بوده است، گفت: مردم برای تکرار حماسه خود فردا پای صندوق های رأی حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی 97 شعبه اخذ رأی و 2500 نیروی انسانی برای انتخابات در بروجن

سازماندهی 97 شعبه اخذ رأی و 2500 نیروی انسانی برای انتخابات در بروجن