مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:062020-02-20اجتماعي

برف و باران سطح آزادراه های زنجان را لغزنده کرده است


جواد یوسفی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران در آزادراه زنجان - قزوین، زنجان - تبریز و جاده ترانزیت زنجان - میانه، زنجان - خرمدره - ابهر جریان دارد.

وی از بارش برف در دیگر جاده های اصلی استان زنجان خبرداد و اظهارداشت: مسیرهای سلطانیه - خدابنده، زنجان - بیجار، زنجان - طارم، خدابنده - همدان، زنجان- تهم- چورزق، زنجان- دندی لغزنده است.

به گفته، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، جاده های فرعی دندی- تخت سلیمان، نیک پی-ماهنشان و ابهر-خدابنده نیز به دلیل بارش برف لغزنده است.

یوسفی تاکید کرد: کسانی که قصد تردد در جاده های استان زنجان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این شماره هموطنان برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه 141 و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران سطح آزادراه های زنجان را لغزنده کرده است

برف و باران سطح آزادراه های زنجان را لغزنده کرده است