مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 21:152020-02-19ورزشي

زیبایی های سحرانگیز تاریک دره همدان از این پیست اسکی دیدن کنید


استان همدان به لحاظ بهره مندی از پتانسیل های گردشگری و توریستی حرف زیادی برای گفتن دارد، چراکه با داشتن بیش از یک هزار و 800 جاذبه تاریخی و فرهنگی به عنوان یکی از 5 استان گردشگری کشور شناخته شده و برگزاری برنامه های متعدد بین المللی در زمینه گردشگری نیز بر این ادعا صحه می گذارد.

طبیعت منحصربه فرد و آب وهوای مطبوع همدان به گونه ای است که در نیمه اول سال حتی اگر تبلیغ چندانی هم برای جذب گردشگر به این استان صورت نگیرد، شاهد حضور گردشگران و توریست های داخلی و خارجی در همدان هستیم و نشاط حاصل از تردد گردشگران در خیابان های همدان قابل حس است.

ناشناخته ماندن ظرفیت های گردشگری زمستانی سال که وارد نیمه دوم و فصل پاییز و زمستان می شود به دلایل متعدد که شاید یکی از آن ها را بتوان ناشناخته ماندن ظرفیت های گردشگری زمستانی به خصوص گردشگری ورزشی همدان عنوان کرد، به مراتب شمار گردشگران در همدان کاهش می یابد درحالی که همدان به همان اندازه که در نیمه اول سال برای هر مسافر و گردشگری جذابیت دارد در نیمه دوم سال نیز مملو از ظرفیت های گردشگرپذیر است.

راه دوری نمی رویم و تنها در یک محور گردشگری و آن هم کوچه باغ های عباس آباد و منطقه توریستی گنج نامه که به پیست اسکی تاریک دره منتهی می شود به این تأیید می رسیم که اگر ظرفیت های گردشگری همدان شناساند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیبایی های سحرانگیز تاریک دره همدان از این پیست اسکی دیدن کنید

زیبایی های سحرانگیز تاریک دره همدان از این پیست اسکی دیدن کنید