مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 13:552020-02-19سياسي

حضور دانشگاهیان در انتخابات موجب یاس دشمنان می شود


فرمانده سپاه کردستان با عنوان اینکه دانشگاه محل انسان سازی و پرورش افرادی با تدبر و کارآمد است، گفت: دانشگاهیان با حضور خود در عرصه انتخابات و پای صندوق های رای موجب دلسردی دشمنان را فراهم می کنند.

- فرمانده سپاه بیت المقدس در کردستان: لزوم آگاهی منتخبین مجلس با مشکلات حوزه انتخابیه/ حضور گسترده مردم در انتخابات  ناامیدی دشمنان را رقم می زند فرمانده سپاه بیت المقدس در کردستان گفت:  همه باید تلاش کنیم افرادی به مجلس بروند که به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه و شرایط کشور آگاه باشد و بتواند مشکلات مردم را مرتفع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در دیدار با مسوولان دانشگاه پیام نور کردستان با اشاره به اهمیت حضور مردم بخصوص دانشگاهیان در انتخابات دوم اسفندماه امسال، اظهار کرد: با توجه به حضور حماسی و همیشه در صحنه مردم بخصوص ملت شهیدپرور استان کردستان در همه مناسبت های کشور، مشارکت پررنگ آنها در انتخابات پیش رو موجب ناامیدی دشمنان این مرز و بوم خواهد شد .

وی با بیان اینکه دانشگاه محل انسان سازی و پرورش افرادی با تدبر و کارآمد است، افزود: دانشگاهیان با حضور خود در عرصه انتخابات و پای صندوق های رای موجب دلسردی دشمنان را فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانشگاهیان در انتخابات موجب یاس دشمنان می شود

حضور دانشگاهیان در انتخابات موجب یاس دشمنان می شود