مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 13:252020-02-19ورزشي

پوشش درمانی 433 ورزشکار آسیب دیده خوزستان در سال 98


رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان گفت: 433 مورد آسیب دیدگی ورزشکاران خوزستانی را در سال 98 داشتیم که 346 مورد مرد و 87 نفر خانم بودند که تحت پوشش درمانی قرار گرفتند.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان گفت: 433 مورد آسیب دیدگی ورزشکاران خوزستانی را در سال 98 داشتیم که 346 مورد مرد و 87 نفر خانم بودند که تحت پوشش درمانی قرار گرفتند.

منصور روزدار در مجمع سالانه هیات پزشکی ورزشی خوزستان که امروز (30 بهمن ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مطابق هدفگذاری که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برای ما تعیین کرده بود، کار کردیم تا بتوانیم به اهداف مدنظر دست پیدا کنیم.

کم و بیش به این اهداف رسیده ایم و البته در یکی دو هدف نیز عقب مانده ایم و این هم شاید به خاطر شرایط استان بوده که قابل جبران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: یک پیش بینی برای رشد آمار ورزشکاران سازمان یافته داریم که با توجه به برنامه ریزی زمان بندی شده عقب هستیم، البته تا پایان سال یک ماه باقی مانده است و زمان لازم را داریم که بتوانیم این آمار را جبران کنیم؛ آمار ورزشکاران سازمان یافته استان در سال گذشته 224 هزار نفر بود و این آمار در سال جاری نیز تاکنون حدودا 212 هزار نفر است که انتظار داریم در یک ماه آینده جبران شود و رشد داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش درمانی 433 ورزشکار آسیب دیده خوزستان در سال 98

پوشش درمانی 433 ورزشکار آسیب دیده خوزستان در سال 98