مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:402020-02-19اقتصادي

خراسان جنوبی شهریور 99 صاحب کارخانه تولید شمش طلا می شود


معاون بهره برداری و اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: خراسان جنوبی شهریور 99 صاحب کارخانه تولید شمش طلا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسام مقدم علی صبح چهارشنبه در هشتمین همایش مهندسی معدن ایران که در دانشگاه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: درگذشته شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در خراسان جنوبی فاقد فعالیت های اکتشافی بود.

معاون بهره برداری و اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران بیان کرد: بعد از الحاق طبس به خراسان جنوبی با توجه به اینکه در معادن زغال سنگ این شهرستان فعالیت داشتیم اقدامات ما خراسان جنوبی را نیز تحت پوشش قرار داد.

مقدم علی ادامه داد: در سال 93 تصمیم گرفته شد طبق یک اولویت بندی دقیق در شرق ایران در مناطق دارای پتانسیل ولی کمتر توسعه یافته فعالیت هایی داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر در خراسان جنوبی 6 پروانه بهره برداری، دو گواهینامه کشف و 16 درخواست ثبت داریم و ذخایر قطعی ما نیز در معادن خراسان جنوبی به میزان قابل توجهی رسیده است.

معاون بهره برداری و اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: یکی از اقدامات ما در زمینه ذخایر منطقه هیرود بود که فرایند احداث کارخانه آغاز شده است.

مقدم علی اظهار کرد: پیش بینی ما بر این است که تا شهریورماه سال 99 اولین شمش طلای کارخانه هیرود خراسان جنوبی به بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی شهریور 99 صاحب کارخانه تولید شمش طلا می شود

خراسان جنوبی شهریور 99 صاحب کارخانه تولید شمش طلا می شود