مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-19سياسي

مجلس قوی به انقلاب عزت می دهد


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مجلس قوی به انقلاب عزت می دهد، گفت: باید در انتخاب نماینده مجلس دقت لازم را به کار گرفت و کسی را انتخاب کرد که از جنس مردم و وفادار باشد نه اینکه بعد از حضور در مجلس به فر اطرافیان و خودش باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در نخستین گردهمایی 340 زن رزمنده ایثارگر استان گیلان در دانشکده پرستاری و پیراپزشکی لنگرود با بیان اینکه خون سردار سلیمانی جوشش بزرگی در ادامه انقلاب ایجاد کرد، اظهار کرد: شهید سلیمانی شاگرد بزرگ مکتب امام و انقلاب بود که تمام وجود خود را برای انقلاب و اسلام قرار داد و در این راه باک از هیچ کسی نداشت.

وی با بیان اینکه کار برای رضای خدا بسیار سخت است، گفت: حرف زدن درباره کار برای رضای خدا دشوار است ولی مادران الگوی بارز انسانی هایی هستند که برای رضای خدا کار می کنند و در این راه نیز استقامت دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در اوایل انقلاب روزانه بیش از صد نفر توسط منافقین به شهادت می رسیدند، تصریح کرد: در آن شرایط که کشور و مسؤولhن در بحران و شتاب زدگی و درگیری بودند آمریکا و هم پیمانانش نیز جنگ هشت ساله را بر ایران تحمیل کردند تا انقلاب را ساقط کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس قوی به انقلاب عزت می دهد

مجلس قوی به انقلاب عزت می دهد