مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-19سياسي

شرکت های خارجی در راه بازگشت به آسمان ایران


مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه حدود 460هزار پرواز بین المللی سالیانه از آسمان ایران صورت می گیرد، عنوان کرد: - شرکت های خارجی به آسمان ایران بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیاوش امیرمکری در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان، افزود: استان هرمزگان هشتمین استان وسیع کشور و فرودگاه بندرعباس هشتمین استان از لحاظ پرواز و پذیرش مسافر در کشور است.

وی با بیان اینکه هرمزگان 14 فرودگاه دارد و از این حیث در رده استان های صدرنشین کشور است و چهار و نیم میلیون مسافر در سال در فرودگاه های بندرعباس، قشم، کیش و بندرلنگه جابه جا می شوند، تصریح کرد: شرکت فرودگاه های کشور، مالکیت 53 فرودگاه را در اختیار دارد که در آن 46 میلیون مسافر نیز جابه جا شده اند و با احتساب فرودگاه های دیگر در سال 52 میلیون نفر از طریق فرودگاه های کشور نیز جا به جا می شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ارائه سرویس هوانوردی به پروازهای بر فراز کشورمان یکی از وظایفمان است، خاطرنشان کرد: از یک سال پیش کشورهای همسایه با هدایت آمریکا به دنبال جابه جایی فضای عبوری از کشور ما به کشورهای همسایه بودند.

وی با بیان اینکه 140 مسیر هوایی بر فراز کشورمان قرار داشته و به کشورمان درآمد ارزی می رساند، تصریح کرد: هنوز هم این موضوع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خارجی در راه بازگشت به آسمان ایران

شرکت های خارجی در راه بازگشت به آسمان ایران