مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-19سياسي

با متخلفان خرید و فروش آرا به شدت برخورد می شود


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه متخلفان خرید و فروش آرا به شدت برخورد می شود، گفت: خرید و فروش آرا یک سهم مهلک برای تخریب اعتماد عمومی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در نشست ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: روز جمعه 2 اسفندماه شاهد یک رویداد بزرگ اجتماعی و بسیار سرنوشت ساز در کشور هستیم و مردم شریف و ولایت مدار کشور مانند گذشته یک حضور یک باشکوه در انتخابات خواهند داشت.

وی با تاکید بر این نکته که انتخابات برای کشور عزت آفرین و عظمت آفرین است در ادامه اظهار داشت: هر چه میزان مشارکت بالا باشد مجلس قوی تری شکل خواهد گرفت و یک مجلس قوی موجب تقویت اقتدار نظام اسلامی را فراهم خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه، امر انتخابات آزاد و اثرگذاری مردم در سرنوشت خویش را از یادگارهای ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: انتخابات در واقع تجدید پیمانی با آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر این موضوع که دشمنان با دقت انتخابات را رصد می کنند در ادامه اظهار داشت: هر چه مشارکت مردم باشکوهتر و حداکثری باشد موجب عزت نظام می شود و دشمنان را ناامید و سرخورده و مایوس می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با متخلفان خرید و فروش آرا به شدت برخورد می شود

با متخلفان خرید و فروش آرا به شدت برخورد می شود