مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-19سياسي

با خرید و فروش رای به شدت برخورد می شود


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خرید و فروش آراء یک سهم مهلک برای تخریب اعتماد عمومی است، گفت: با متخلفان خرید و فروش آراء به شدت برخورد می شود.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خرید و فروش آراء یک سهم مهلک برای تخریب اعتماد عمومی است، گفت: با متخلفان خرید و فروش آراء به شدت برخورد می شود.

هوشنگ بازوند در نشست ستاد انتخابات شهرستان روانسر، اظهار داشت: روز جمعه، دوم اسفند شاهد برگزاری یک رویداد بزرگ اجتماعی و بسیار سرنوشت ساز در کشور هستیم و مردم شریف و ولایت مدار کشور مانند گذشته یک حضور یک باشکوه در انتخابات خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات برای کشور عزت آفرین و عظمت آفرین است، افزود: هر چه میزان مشارکت بالا باشد، مجلس قوی تری شکل خواهد گرفت و یک مجلس قوی موجب تقویت اقتدار نظام اسلامی خواهد شد.

استاندار کرمانشاه انتخابات آزاد و اثرگذاری مردم در سرنوشت خویش را از یادگارهای ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: انتخابات در واقع تجدید پیمانی با آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر این موضوع که دشمنان با دقت انتخابات ما را رصد می کنند، اظهار داشت: هر چه مشارکت مردم باشکوهتر و حداکثری باشد، موجب عزت نظام می شود و دشمنان را ناامید و سرخورده و مایوس می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خرید و فروش رای به شدت برخورد می شود

با خرید و فروش رای به شدت برخورد می شود