مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 05:052020-02-19سياسي

آخرین وضعیت بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل گلستان


استاندار گلستان با اشاره به روند بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل در استان، گفت: بیش از 76 درصد از 7707 واحد سیل زده به مرحله سقف رسیده است و تلاش داریم با همکاری تمام دستگاه های اجرایی مرتبط جریان خدمت رسانی را تسریع کنیم.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به روند بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل در استان، گفت: بیش از 76 درصد از 7707 واحد سیل زده به مرحله سقف رسیده است و تلاش داریم با همکاری تمام دستگاه های اجرایی مرتبط جریان خدمت رسانی را تسریع کنیم.

هادی حق شناس در سی و سومین جلسه قرارگاه ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده گلستان، اظهار کرد: کمتر از 100 واحد مسکونی به دلایل مختلف تاکنون پی کنی نشده که فرمانداران مکلف شدند ظرف مدت 10 روز مشکلات آنان را مرتفع کنند و عملیات اجرایی آنان آغاز شود.

وی افزود: تاکنون قریب به هزار میلیارد تومان به صورت بلاعوض و تسهیلات کم بهره به مردم و کشاورزان سیل زده پرداخت شده است.

استاندار گلستان یادآور شد: 99.

5 درصد قسط اول خسارات بلاعوض بخش کشاورزی با 108 میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده است و به محض ابلاغ اعتبار، روند پرداخت قسط دوم نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق شناس با اشاره به ارائه تسهیلات در دیگر بخش ها، خاطرنشان کرد: نامه ای جهت ارائه 100 میلیارد تومان تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل گلستان

آخرین وضعیت بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل گلستان