مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 13:102020-02-18اقتصادي

استفاده از سموم سبز در کشاورزی/ استقبال مردم از کشت گلخانه ای


معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی گفت: در راستای تولید محصولات سالم سموم پرخطر از چرخه تولید بخش کشاورزی خارج و سموم کم خطر و سبز جایگزین می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی طهماسبی بعدازظهر سه شنبه در نهمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی و استانی بخش کشاورزی استان البرز که در مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور واقع در کرج برگزار شد، با بیان اینکه کل تولیدات کشاورزی کشور تا سال 57 حدود 36 میلیون تن بوده است، اظهار کرد: اکنون این میزان به 126 میلیون تن رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تولیدات باغبانی کشور در ابتدای انقلاب 3.

4 میلیون تن بوده است، گفت: اکنون این تولیدات در کشور ما به 24 میلیون تن رسیده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی گفت: تولید ماهی کشور از 32 هزار تن در اوایل انقلاب اکنون به یک میلیون و 100 هزار تن رسیده است.

وی در خصوص روند پیشرفت سطح اراضی تحت پوشش آبیاری تحت فشار از اوایل انقلاب تاکنون گفت: این میزان از 38 هزار هکتار در آن زمان اکنون به دو میلیون و 400 هزار هکتار رسیده است.

طهماسبی با اشاره به اینکه در سال جاری ایجاد حدود 35 هکتار گلخانه برای البرز پیش بینی شده بود که خوشبختانه از آن حد فراتر رفته ایم و تاکنون 124 هکتار محقق شده است، عنوان کرد: اکنون شاهد رشد 350 درصدی اقبال مردم به توسعه گلخانه ها برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از سموم سبز در کشاورزی/ استقبال مردم از کشت گلخانه ای

استفاده از سموم سبز در کشاورزی/ استقبال مردم از کشت گلخانه ای